ا
-
ابوالقاسمی، محمود
راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاهها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]
-
احمدی، فریدون
سبکهای مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژیهای سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
-
اخوان خرازیان، مریم
ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
-
اردلان، محمدرضا
رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]
-
اسکندری، اصغر
رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]
-
اصلیبیگی، فرزانه
الگوی تعامل استراتژیک در شرکتهای هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]
-
افسر، امیر
تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 43-69]
-
اکبری محله کلائی، محمد
راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
-
امینبیدختی، علیاکبر
تبیین مدل توانمندسازی راهبردی صادرات شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
-
انصاری، امین
ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
ب
-
بردبار، غلامرضا
تبیین راهبرد ارتقای کیفیت فنون مذاکره [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 15-41]
-
بیات، الناز
ّتبیین و ارزیابی شاخصهای رقابتی دانشگاههای مجازی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 101-122]
پ
-
پورحمیدی، امیر
تبیین و ارزیابی راهبرد برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
-
پوررضا، ملیحه
جهتگیری استراتژیک و قابلیتهای بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
-
پورصادق، ناصر
راهبردهای مقابله با فشار روانی و ویژگیهای شخصیت در تعامل با فرسودگی شغلی کارکنان [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 81-96]
ت
-
توحیدی، ارسطو
الگویی برای انتخاب مدیران سطوح راهبردی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 155-175]
ح
-
حاجیکریمی، عباسعلی
تبیین و ارزیابی موقعیتیابی استراتژیک بنگاههای اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]
-
حسن زاده، تورج
سبکهای مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژیهای سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
-
حسینی، سید محمود
تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
-
حسینی، میرزا حسن
تبیین ارزیابی تمایل و وفاداری مشتریان بالقوه به خرید از فروشگاههای اینترنتی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 167-188]
-
حسینیفر، سید هادی
نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامهریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]
-
حمیدیزاده، محمدرضا
تبیین و ارزیابی موقعیتیابی استراتژیک بنگاههای اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]
د
-
دهقان، فاطمه
تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیتهای یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]
-
دهقان، نبی اله
تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیتهای یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]
ذ
-
ذبیح زاده، کاظم
اندازه گیری رقابت پذیری بنگاه ها [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 61-79]
ر
-
رادفر، رضا
استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
-
رحمانسرشت، حسین
الگوی تعامل استراتژیک در شرکتهای هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]
-
رحیمنیا، فریبرز
جهتگیری استراتژیک و قابلیتهای بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
-
رضائیان، علی
هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 15-34]
-
رنجبران، بهرام
اندازه گیری رقابت پذیری بنگاه ها [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 61-79]
-
رهنورد، فرج اله
همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]
ز
-
زاهدیتهرانی، پریوش
تبیین راهبرد سرایت نوسانات بازارهای سرمایه بینالمللی بر بورس اوراق بهادار تهران [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 131-153]
-
زمانلو، شمس الضحی
استراتژیهای نگهداری و عملکرد کسب و کار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 115-132]
-
زمانی قلعه میرزمانی، سمیه
تحلیل محتوای استراتژیهای تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
س
-
سبحاناللهی، محمدعلی
الگوی تعامل استراتژیک در شرکتهای هلدینگ [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 15-42]
-
سبحانی فرد، یاسر
ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
-
سهرابی، حمزه
راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
ش
-
شفیعی نیک آبادی، محسن
استراتژیهای نگهداری و عملکرد کسب و کار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 115-132]
-
شیخی، نرگس
تبیین نقش راهبردی عملیات مدیریت زنجیره تأمین در بهبود عملکرد شرکت: مطالعه صنعت مواد غذایی ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 35-60]
ف
-
فارسیجانی، حسن
تبیین مدل توانمندسازی راهبردی صادرات شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
-
فتحی، سعید
تحلیل محتوای استراتژیهای تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
-
فتحی، صمد
تبیین و آزمون راهبرد تعامل قابلیتهای یادگیری، نوآوری و مزیت رقابتی پایدار [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 133-155]
-
فرجی، بهیه
سبکهای مدیریت تعارض در اجرای موفقیت آمیز استراتژیهای سازمانی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 97-114]
-
فرزد، فرهاد
تبیین و ارزیابی راهبرد برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
-
فروزنده، لطفالله
نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامهریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]
ق
-
قرچه، منیژه
تبیین مدل توانمندسازی راهبردی صادرات شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
-
قهرمانی، محمد
راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاهها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]
ک
-
کسایی، مسعود
راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانشآموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
-
کفاشپور، آذر
جهتگیری استراتژیک و قابلیتهای بازاریابی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 145-166]
گ
-
گیلانی، مریم
رهبری دانش، هوش سازمانی و اثربخشی سازمانی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 71-100]
ل
-
لباف، حسن
تحلیل محتوای استراتژیهای تجاری و اثرات آن بر عملکرد سازمانها [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 77-96]
-
لطیفی، محمد مهدی
تبیین و ارزیابی موقعیتیابی استراتژیک بنگاههای اقتصادی [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 35-53]
م
-
محمدزمانی، مجید
ارزیابی راهبردهای برند لوازم خانگی داخلی و خارجی از دید مشتریان ایرانی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 97-112]
-
محمدعلی تجریشی، ایمان
همسویی استراتژی های صادرات و عملکرد صادراتی [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 15-34]
-
محمودیمیمند، محمد
نقش مهندسی مجدد فرآیندهای سازمانی در تحقق اهداف برنامهریزی استراتژیک [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 109-129]
-
مخملی، حسن
چارچوب کلی برنامه راهبردی سلامت الکترونیک ایران [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 129-149]
-
مداح، مرتضی
تبیین و ارزیابی راهبرد برونسپاری پروژههای فناوری اطلاعات [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 71-88]
-
مومنی، عصمت
راهبردهای هوش سازمانی و کیفیت خدمات [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 55-75]
-
میر احمدی، سید محمد رضا
اندازه گیری رقابت پذیری بنگاه ها [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 61-79]
ن
-
نائیجی، محمد جواد
هوش فرهنگی در تعامل با کارآفرینی استراتژیک [دوره 3، شماره 9، 1391، صفحه 15-34]
-
نظافتی، نوید
استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
-
نوروزی، عباسعلی
راهبرد تولید علم بر اساس تحلیل ساختارهای سازمانی و مدیریتی دانشگاهها [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 123-143]
-
نیکسرشت، فرامرز
تبیین مدل توانمندسازی راهبردی صادرات شرکتهای کوچک و متوسط [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 43-70]
-
نیلچیان، مژده
راهبرد توسعه نیمرخ کارآفرینی دانشآموختگان آموزش عالی [دوره 3، شماره 11، 1391، صفحه 89-107]
و
-
ورعی، فاطمه
استراتژی مدیریت دانش کسب و کار [دوره 3، شماره 10، 1391، صفحه 113-127]
ه
-
هوشمند، هانیه
تعامل استراتژی و رهبری با مدیریت دانش در بانکداری الکترونیکی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 43-69]
ی
-
یزدانپناه، احمدعلی
ّتبیین و ارزیابی شاخصهای رقابتی دانشگاههای مجازی [دوره 3، شماره 12، 1391، صفحه 101-122]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد